Ara

Sevdiğim Kadını Nasıl Elimde Tutarım? Kaybetme Korkusu Yaşayanlara

Aslında kadınların ilgisini çekebileceğini düşündüğüm bir konu şimdi genelde şöyle yorumlar geliyor. İlişkilerim başlıyor ama uzun soluklu olmuyor yada sevdiğim kadının çekip gitmesinden çok korkuyorum, sevdiğim kadını kendime nasıl bağlarım, sevdiğim kadını nasıl elimde tutarım. Kuş mu bu ya gitmek isteyen gider tabi zorla mı tutacaksın şeklinde yanıt verenler olacaktır hatta çok Yüksek ihtimalle gidene kal demem gitmek istediği anda ben de bitmiş gibi yorum yazanlar da olacaktır.


Sevgili beyler kadınlar erkekler gibi değil, bitmesi için ilişkiye başlamazlar ya da ilişki esnasında bir de başkasını deneyim bunla olmadı diye düşünmezler özellikle çoğu için. Tabii ki istisnalar var hem de ne istisnalar var çok iyi biliyorum ama biz istisnalarla uğraşmayacağız. Bizim amacımız o değil hadi gelin size hazırladığım maddeleri anlatayım.


Sevdiğim Kadını Nasıl Elimde Tutarım?


Karşınızdaki Kadını iyi Tanıyın

Karşılıksız İlgilen

İltifat Edin

Olduğu Gibi Kabul Et Görmezden Gel

İletişim Kurun

Sevgi ve Saygının Gösterilmesi

Kimsenin Kimseye Muhtaç Olmadığı Gerçeği


Karşınızdaki Kadını iyi Tanıyın



Sevgilinizi flörtünüzü hoşlandığınız kadını ne kadar iyi tanıyorsunuz yani kalabalık bir ortamda olsak tak diye bulurum, yarışmada gözümü kapatsalar kokusundan anlarım gibi değil. Bu bir yarışma da değil vurgulamak istediğim şey şu karşınızdaki kadını iyi tanımalısınız neyi sevdiğini, Neyi sevmediğini, nelerden mutlu olduğunu, nelere güldüğünü, nelere sinirlendiğini çok iyi bilmeniz gerekiyor.


Çok klasik şeyler de yetmez en sevdiği şarkıcı, en sevdiği aktör gibi değil daha detay en sevdiği çikolatayı, en sevmediği sesi, en büyüğü karikatürü, en çok görmek istediği yeri bunlar o kadar önemli kavramlar ki bunları bildiğinizi göstermek o kadar ince bir davranış olur ki yıllarca evli kalıp yıllarca ilişki yaşayıp daha en sevdiği tatlıyı, yediğinde mutlu olduğu meyveyi, çok sevdiğim bir çiçeği, her gördüğün de güldüğü bir karikatürü, filmi bilmeyen bir sürü çift var.


İşte öyle ilişki olmaz. En olmadık zamanda ona sevdiği yiyeceği verip mutlu etmezsen sevdiği ve filmi, sevdiği bir tiyatroyu jest olarak sunmazsan, sevdiği bir yazarın kitabını hediye almazsan yani unu tanıdığını belli etmezsen herkes gibi olursun bir zaman sonra herkes gibi olursan da herkes gibi ayrılırsın ilişkide özelleşmek çok önemli işte o zaman kadın kendini o kadar iyi tanıyan bir adamla kopamaz.


Karşılıksız İlgilen


İlgiyi herkes sever ilgiyi kadınlar özellikle daha çok sever ama günümüzde ilgileri al gülüm ver gülüm, o beni aramadı diye ben de onu aramıyorum deyip bitirilmiş binlerce ilişki vardır. Karşılıklı bir şey değildir bu ilgili özler insan arar, merak eder insan sorar, görüşmek ister, konuşmak ister, Bunlar içten gelen şeylerdir, arkana yaslanıp arasın diye beklemekle olmaz. Ben sabah yazdım sıra onda demekle olmaz adım atmak lazım, düşündüğünü belli etmek lazım ilişki demek bunları gerektirir. Burada iki tane karıştırılan kavram var onlarda not olarak aktaralım tabi bu ilgiyi abartırsanız karşınızdaki kişiyi kaçırırsınız limitleri ayarlamak çok önemli.


Sabah günaydın prenses, kahvaltı yaptın mı minik kuşum, öğlen ne yemek yedin aşkım, akşam yemeği var mı tatlım diye yemek sepeti uygulamasına döndürmeyin olayı bu birincisi ilgi karşılıksız olmalı dedim. Ama şunu karıştırıyorlar Tüm iletişimi Siz yapıyorsanız karşı tarafsız aramadan aramıyor sormadan sormuyorsa ve bunun özel bir sebebi yoksa bunu da abartmayın sizi istemeyen birine baskı yapıyor olabilirsiniz bitmiş bir ilişkiyi ayakta tutmaya çalışıyor da olabilirsiniz bu da başka bir abartmamanın içine girer bu da iki. O kadar da karşılıksız olmamalı sizde insansınız sonuçta ama maddenin özü şu her daim yanında olduğunuzu bilmek onu size bir adım daha yaklaştırır.


İltifat Edin



Çok güzel karısınız hanfendi senden lafım kokusu gelse ben seni yine de severim, seni gördüğüm gün Allah belamı verdi aşık oldum sana, kız cadaloz bu ne güzellik, sen az cadı değilsin bu ne zekilik böyle iltifat edersen olmaz bu aslında sana güzel bir şey söylemek istiyorum ama işte erkeklere yakıştıramıyorum şaka ile karışık bir güzellik yapayım demekle eşdeğerdir.


Erkekliğin bununla alakası yok önce bunu söyleyelim insan etrafına iltifat etmeli güzel sözler söylemeli bu annen kardeşin olur yakın arkadaşın da kanka hoş çocuksun vallahi sakallı kessen hani değil tabi onu da kastetmiyorum ama dostum takım elbise sana yakışıyor bence giyim tarzının böyle yapmalısın, çok zeki adamsın dostum ya benim aklıma gelmezdi vallahi gibi örneklerden bahsediyorum. Bunlar insanların mutlu etmenizi sağlar.


Neyse kadınlara dönelim kadınlarda iltifat sever, kadınlara nasıl iltifat edilir? Tabii yerinde ve zamanında olunca bununla ilgili bir makale paylaştım geçtiğimiz günler de okumanızı ısrarla öneriyorum. İltifatı doğru zamanda doğru şekilde ederseniz kadın kendini iyi hisseder, kendini sizin yanınızda rahat hisseder, beğenildiğini hisseder, hep yanınızda olmak ister. O yüzden bir küçük söz deyip geçmeyin çok önemli bir detaydır.


Olduğu Gibi Kabul Et Görmezden Gel


Sevgili beyler insansak hepimizin hataları vardır. Bir sürü hata bir sürü kusurdan oluşmaktayız bu da aslında evrende Kimsenin kimseden üstün olmadığı bir kanıtı senin de var, benim de var, onun da var, sevdiğim kadının da var. Eğer ki sen bunu ya da bunları her dakika karşındakinin yüzüne vurursan bunları değiştirmeye çalışır. Kusurlarını örtmesi için baskı yaparsan o kişi senin yanında rahat edemez hatta çok seviyorsa önem veriyorsa değiştirmeye örtmeye bile çalışır ama olmaz insansak olmaz ve kopar bir gün senden herkesi olduğu gibi kabul etmek zorundayız ama bazı şeyleri görmezden gelmek durumundayız.


Ya ben kötü bir şey demiyorum ki şu huyundan vazgeçse on numara kız aslında, ya çok kilolu değil aslında siyah renkli ise belli bile olmayacak o fazlaları, yok hocam en fazla iki üç kere söylemişimdir o da onun iyiliği için bunlar benim en sık duyduğum açıklamalar. Eğer bu açıklamalara sığınıp kendini haklı görürsen ilişkin bambaşka bir sebeple biter ama altında yatan ana sebep bu olur asla unutmayın. Sevdiğin kadını elinde tutmak istiyorsan onu olduğu gibi kabul ettiğini göstermem gerekiyor.


İletişim Kur



İletişim çok önemli ben bunu her fırsatta söylüyorum insanlar konuşa bilmeli. Siz de sevdiğiniz ile her şey konuşa bilmelisiniz o da sizinle her şeyi çekinmeden konuşabilmeli bu konforlu bir şeydir. İnsanların birbiriyle konuşabilmesi dünyanın en konforlu şeyidir. Şimdi bak birçok kişinin içinden şu geçiyor ya sen de hoca öyle şey söylüyorsun ki, tabii ki konuşulur konuşuluyor konuşulacaktır. Gerçekten mi Peki öyle olsun deyip trip atmak, bir sebepten küsüp günlerce konuşmamak, kızıp bağırmak çağırmak karşındakine söz hakkı bile vermemek, bir konuda hırsa yenik düşüp hakaret etmek neden diye sormak yerine sosyal medyadan engellemek.


Bunları yapan kişilerde emin olun konuşuluyor iletişim kuruluyor sorun yok diyordur öyle bir şey değil bu karşılıklı iletişim kurabilen insanların ilişkileri en sağlıklı en uzun ömürlü ilişkilerdir. Eğer ki kaliteli bir ilişki istiyorsanız iletişime özen göstermek durumundasınız.


Sevgi ve Saygının Gösterilmesi


Önemli iki kavram sevgi ve saygı özellikle saygı anlattığın tüm maddelerin içinde olmazsa olmaz karşıdaki kişiye saygı göstereceksin iltifat ederken de, ilgi gösterirken de, iletişimde de yani her şeyde saygı sevgiyi doğurur zaten saygı size de saygı gösterilmesini sağlar zaten bir işin içinde saygı varsa kalitede vardır kalite de seni herkesten ayıran önemli bir özelliktir.


Kimsenin Kimseye Muhtaç Olmadığı Gerçeği


Şimdi en önemli madde geldik en çok yanlış yapılan yanlış anlayan madde madde demek istenen şey şu... Kimse kimseye muhtaç değil. Eğer kendinizi öyle görürseniz karşınızdaki kişi sizi cepte görür çırpınırsınız o cepte gözükmekten kurtulmak için ne yapsanız boşa gider. Siz karşı tarafa öyle görürseniz birden Rüzgar tersine döner neye uğradığınızı şaşırırsınız.


Daha düne kadar böyleydi nasıl bu hale geldik diye kendinizi yersiniz. O yüzden ilişki yaşarken flörtleşirken görüşürken bu muhtaçlık duygusunu bu teslim olma, teslim alma duygusunu uzak tutmalısınız birini elde tutmanın en önemli kriteri bu duygulardan uzak durmaktır bu duygulardan uzak tutmaktır. Çok sevdiğim İlhan İrem sözü vardır. Eğer ki birilerini seversen bırak gitsinler değil bir anlamı vardır gerçekten, şimdi çok klasik olacağı için artık paylaşmayacağım bir madde daha var.


O da hepimizin malumu kendine güvenmek, bakımlı olmak, güçlü gözükmek çok söyledik çok anlattık o yüzden içeriğe dahil etmedim ama bir kadını elinde tutmak İstiyorsan bunları ihmal etmeyeceksin not olarak yine belirtmiş olalım gelişime devamlı açık olmalı insan çünkü zaman akıyor insanlar değişiyor, gelişiyor Karşıdaki kişi kendini geliştirirken sen kendine hiçbir şey kalkmazsan tüm saygın maddeleri yapsan da maalesef başarılı olamazsın. Bu İşin sırrı çalışmak ve kendini hep geliştirmektir.


1 görüntüleme0 yorum